Što radimo?

Pružamo odraslima i djeci suvremenu dijagnostiku i liječenje bolesti ORL područja te estetiku i  pomlađivanje lica. Uz pristupačne cijene omogućavamo uspješno konzervativno i kirurško liječenje metodama minimalno invazivne kirurgije. Također dajemo konzultacije i druga mišljenja nakon obavljenih pregleda u drugim ustanovama.

DIJAGNOSTIKA

Provodimo suvremenu dijagnostiku i uspješno konzervativno i kirurško liječenje na našim malim i velikim bolesnicima suvremenim dijagnostičkim metodama (endoskopija ORL područja, pretrage sluha tonskom audiometrijom i timpanometrijom), mikrobiološka dijagnostika (obrisci uha, nosa i ždrijela), patohistološka dijagnostika bioptata i reseciranih tumorskih tvorbi s kože glave i vrata.

DJECA

Najčešće bolesti koje liječimo u djece su upala uha, infekcija i alergija nosa i paranazalnih sinusa, upala grla i mandula koje uzrokuju otežano disanje kroz nos, sekreciju iz nosa i niz ždrijelo, poremećaj osjeta njuha i glavobolje, kašalj, hrkanje i čujno disanje, upale grla uzrokovane infektima ili nekim drugim uzrokom kao što je laringofaringealni refluks, česta krvarenja iz nosa, kratki frenulum, itd.

ODRASLI

Najčešće bolesti koje liječimo u odraslih su upalne, alergijske i tumorske bolesti poput: upale vanjskog i srednjeg uha, obturirajući cerumen, upale sluznice nosa i paranazalinih sinusa koje uzrokuju otežano disanje kroz nos, sekreciju iz nosa i niz ždrijelo, poremećaj osjeta njuha i glavobolje, upale ždrijela i tonzila, hrkanje, laringofaringealni refluks, promuklost, itd.

ESTETSKA KIRURGIJA

Bazirana je na minimalno invazivnoj kirurgiji s radiofrekvencijskom metodom s kojom se odstranjuju promjene na koži poput madeža, bradavica, hemangioma, kapilara, pigmentacija, lipoma i sl. S radiofrekvencijskom metodom (Ellmanom) postižu se vrhunski rezultati uz gotovo beskrvni zahvat i s potencijalno minimalnim postoperacijskim ožiljkom. Provodimo minimalno invazivne metode pomlađivanja lica koristeći prirodne dermalne filere (restylane, juvederm, botox).
alba-rubra-transparent

Misija i cilj Poliklinike Alba Rubra

Misija Poliklinike Alba Rubra je pružiti odraslima i djeci suvremenu dijagnostiku i liječenje bolesti ORL područja te estetiku i  pomlađivanje lica.
Cilj nam je da uz pristupačne cijene omogućimo uspješno konzervativno i kirurško liječenje metodama minimalno invazivne kirurgije.

Kontaktirajte nas
slobodno za